hoe kan het zijn dat mijn antwoord als niet waardevol wordt gewaardeerd maar door de vraagsteller als beste antwoord wordt gekozen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn mensen die het leuk vinden om te minnen. De ''minnaars''. Trek je daar maar niks van aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja, dat zijn twee verschillende zaken. En twee verschillende 'buttons'......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De min kan afkomstig zijn van iemand anders.
Niet de vraagsteller hoeft die min gegeven te hebben.

En in theorie, zou het ook zo kunnen zijn, dat de vraagsteller alle antwoorden niet zo goed vond, en toen
maar het minst slechte antwoord heeft gekozen als beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat niet dezelfde persoon is.
Verder komt 't nog wel eens voor dat iemand per ongeluk een min geeft, omdat de duimpjes zo dicht op elkaar zitten en niet bijv. even een andere kleur hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
gelukkig heb je tegenwoordig een minuut om dat te corrigeren!
Het antwoord met meeste minnen is regelmatig het meest juiste antwoord, en dus het beste;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraagsteller geeft niet aan dat zijn antwoord gemind is. De vraag is waarom het antwoord niet als waardevol is beoordeeld.

Dat kan als er, heel simpel, niemand op het "duimpje omhoog" knopje heeft gedrukt. Degene die de vraag gesteld heeft, beslist uiteindelijk wie er in zijn ogen het beste antwoord heeft gegeven op de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Degene die je antwoord niet als waardevol hebben beoordeeld zijn niet de vraagsteller. De 'minners' hebben dus de vraag niet goed begrepen, en jij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen kan beoordelen. De 'bezoekers' van de vraag kunnen een vraag positief waarderen. Voor elke positieve waardering krijg je 1 punt. De vragensteller kan het beste antwoord aangeven. Dat is een ander soort waardering. Je krijgt hiervoor 10 punten. Als ik zelf een vragensteller ben, heb ik de neiginging om ook degene die het beste antwoord heeft gegeven, daarnaast ook een 'bezoekers-plusje' te geven, en dat doe ik meestal ook. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik ga eens even kijken naar je vraag, als ik het eens ben met je antwoord zal ik je alsnog een 'bezoekersplusje' geven : ) Dat kan nog steeds, ook al is de vraag gesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of jouw antwoord als beste wordt gekozen is afhankelijk van de mening, smaak en voorkeur van de vraagsteller, die immers het laatste woord heeft in deze.

Dit is totaal onafhankelijk van de waardering door anderen van jouw antwoord, minkukels zijn er altijd wel ener zullen ook wel mensen zijn die je antwoord daadwerkelijk niet waardevol vinden.

Het is ook onafhankelijk van de kwaliteit van je antwoord, in die zin dat het feit dat jouw antwoord als beste wordt gekozen niet betekent dat jouw antwoord ook het beste is. Ik heb al vaak meegemaakt dat een volkomen debiel antwoord als beste werd gekozen, ook als er een evident beter/juist antwoord voorhanden is.

Het is dus mogelijk dat je onterecht veel minnen hebt gehad, maar het is evengoed mogelijk dat je onterecht het beste antwoord hebt toebedeeld gekregen, ik weet niet over welke vraag het gaat en kan dus niet inhoudelijk oordelen. Maar dat zou er ook weinig toe doen...
rose
13 jaar geleden
Een antwoord schrijf je maar voor 1 iemand, dat is de vraagsteller. Alle anderen kunnen je soms ook niet volgen omdat je antwoord speciaal op vraagsteller is afgestemd. Let niet op anderen, want jij kan de vraagsteller raken met je antwoorden. Dat is de reden waarom je het beste antwoord krijgt.