hoe/waar vind ik iemand die voor mij een deense tekst kan vertalen?

ik heb een deense tekst die ik wil vertalen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

Voor een automatische vertaling kan je terecht bij Google (translate.google.nl) of worldlingo terecht, voor een professionele vertaling moet je bij een vertaalbureau zijn.

Er zijn diverse vertaalbureaus, het hangt er een beetje vanaf hoe groot de tekst is en de kwaliteit wat de kosten zijn. Ik heb zelf nog wel eens 14 cent per woord uitgegeven, terwijl 10 cent al aan de lage kant zit en de prijsvechter translation kings zegt dit zelfs voor 5 cent te doen.